Najčastejšie kladené otázky

Najčastejšie kladené otázky

Aký je rozdiel medzi rastúcou postieľkou Smart bed 60 a postieľkou Smart bed 72?

Postieľky majú úplne rovnaké funkcie, jediný rozdiel je v ich šírke. Smart bed 60 má vonkajšiu šírku 65 cm (vnútornú 60 cm) a Smart bed 72 ju má 77 cm (vnútornú 72 cm). Postieľka Smart bed 60 je v najmenšom (mini) zložení v tvare oválu a Smart bed 72 v tvare kruhu.

Čo všetko je v cene postieľky Smart bed?

V cene sú všetky komponenty potrebné na preskladanie postieľky do všetkých verzií (mini, midi a maxi). V cene sú tiež kolieska a lyžiny na kolísanie. Zvlášť je potrebné si zakúpiť len matrac podľa toho, ktorou veľkosťou postieľky chcete začať. Je možné si dokúpiť aj doplnky – držiak na nebesá alebo kolotoč a magnety rôznych farieb a tvarov.

Čo všetko je v cene postieľky Nika?

V cene sú všetky komponenty potrebné na preskladanie postieľky do všetkých verzií (baby a junior). V cene sú tiež kolieska. Zvlášť je potrebné si zakúpiť len matrac podľa toho, ktorou veľkosťou postieľky chcete začať a akú výplň si prajete. Je možné si dokúpiť aj doplnok – držiak na nebesá alebo kolotoč.

Je možné urýchliť dobu dodania a uprednostniť šitie mojej objednávky?

Aj keď by sme veľmi radi vyšli v ústrety každej našej zákazníčke, aby sa mohla z našich produktov tešiť doma čo najskôr, nie je možné uprednostniť šitie objednávky. Bolo by to na úkor ostatných objednávok a preto vás prosíme, aby ste mysleli na to, že si výbavičku treba objednať s predstihom (odporúčame aspoň 2 mesiace pred vašim termínom).

Kedy mi príde zásielka?

Aktuálna doba dodania je uvedená pri každom produkte. Pokiaľ máme nábytok skladom, doba dodania je vždy maximálne 3 – 5 pracovných dní. Pokiaľ si k nábytku objednávate čokoľvek z textilu (okrem plachiet) rátajte s dlhšou dobou dodania, nakoľko textílie šijeme priamo k objednávkam. Maximálnu dobu dodania celej objednávky nájdete vždy v pokladni - do tohto dátumu vám bude doručená. Pokiaľ by bol výnimočný dôvod, pre ktorý sa dodanie omešká, budeme vás kontaktovať.

Ako mi príde zásielka?

Všetky zásielky posielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD. Pokiaľ vám príde mailom informácia o vybavení objednávky, môžete zásielku očakávať najbližší pracovný deň, výnimočne o deň neskôr.

Prišiel mi mail o odoslaní tovaru, ale nemôžem si ho prebrať

Prosím, nahláste zmenu dňa dodania priamo kuriérskej spoločnosti podľa pokynov v maile, ktorý vám od nej príde, prípadne sa dohodnite priamo s kuriérom, že si prajete objednávku doručiť v iný deň.

Zásielka mi prišla poškodená, čo mám robiť?

Aj keď sa snažíme robiť všetko preto, aby vám prišli zásielky v 100% stave, občas sa stane, že kuriérska spoločnosť, aj napriek upozorneniam, ako zachádzať s našim tovarom, doručí zásielku/krabicu poškodenú (najčastejšie sa to deje v prípade, že sa krabica nevhodne pri preprave záťaží). V tomto prípade, prosíme, skontrolujte všetky časti nábytku, odfoťte nám poškodené časti a pošlite nám fotografie spolu s informáciou o ktoré diely sa jedná (napríklad odfoťte návod, v ktorom tieto časti označíte) na objednavky@levinfelin.sk a my v čo najkratšom čase vašu reklamáciu vybavíme.

Môžem tovar vrátiť?

Áno, máte právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu.

Je možné zaslať tovar aj mimo SR?

Áno, je. Pre cenu dopravy do vašej destinácie nás, prosíme, kontaktujte na objednavky@levinfelin.sk. Postieľky do ďalších krajín zasielame výlučne samostatne na palete, aby nedošlo k poškodeniu balíka ďalším tovarom počas prepravy. Ak sa rozhodnete pre vlastnú dopravu, prosíme, skontrolujte obsah zásielky po prebratí od nášho kuriéra ešte predtým, ako balíky pošlete mimo SR svojou prepravou. Za poškodenia spôsobené inou, ako našou prepravou, nezodpovedáme.

Urobil/a som objednávku, no neprišiel mi žiadny email

Každá prijatá objednávka musí byť automaticky potvrdená aj emailom. Ak vám neprišiel email, skontrolujte si, prosíme, spam. Ak potvrdenie nenájdete ani tam, prosíme, kontaktujte nás.

Mám otázku, na koho sa môžem obrátiť?

Kontaktovať nás môžete prostredníctvom emailu objednavky@levinfelin.sk v pracovných dňoch od 7:00 do 17:00, alebo prostredníctvom našich sociálnych sietí (Facebook, Instagram).

Mám fotku vašej výbavičky, ktorú chcem, no neviem identifikovať všetky produkty a urobiť si ich objednávku na eshope

Radi vám pomôžeme a buď vás budeme navigovať, kde dané produkty nájdete, alebo objednávku vytvoríme za vás. Kontaktujte nás, prosím, na objednavky@levinfelin.sk.