V prípade, keď je Kúpna zmluva uzatvorená použitím prostriedkov komunikácie na diaľku (v tomto prípade e-shop na internete) a v prípade, ak Obchodník včas a riadne poskytol Kupujúcemu ako spotrebiteľovi informácie o práve odstúpiť od Kúpnej zmluvy podľa § 15 ods. 1 písm. f) zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“ v príslušnom gramatickom tvare), Kupujúci ako spotrebiteľ môže aj bez uvedenia dôvodu v zmysle ustanovenia § 20 ods. 1 písm. a) bod 1. Zákona o ochrane spotrebiteľa od Kúpnej zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia tovaru.
Odstúpenie od Kúpnej zmluvy v zmysle ustanovenia § 19 ods. 1 písm. c) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri tovare vyrobeného podľa špecifikácií kupujúceho (napr. vyšitie mena, veku, dátumu) alebo tovare vyrobeného na mieru NIE JE MOŽNÉ.Ak odstupujete od Kúpnej zmluvy, držte sa týchto krokov:
Aby sme celý proces vrátenia tovaru urýchlili, prosím, vyplňte formulár nižšie a odošlite alebo si formulár stiahnite TU a zašlite na e-mailovú adresu objednavky@levinfelin.sk (predmet e-mailu: „Odstúpenie od Kúpnej zmluvy – číslo objednávky“), prípadne ho vytlačte a priložte ako sprievodný list k produktu, ktorý si želáte vrátiť. (Bez sprievodného listu nebude možné prípad identifikovať). Formulár slúži len pre vrátenie tovaru do 14 dní od jeho prevzatia spotrebiteľom.
Produkt je potrebné dôkladne zabaliť a zabezpečiť proti možnému poškodeniu – prázdne miesta v krabici vyplňte kartónom, papierom alebo iným výplňovým materiálom.
Pokiaľ výrobok nebol chybný a plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám, Kupujúci znáša všetky náklady spojené s vrátením tovaru Obchodníkovi (poštovné a balné). Ponúkame tiež možnosť vyzdvihnutia tovaru u vás doma kuriérskou službou, ktorá je spoplatnená sumou 3,90 EURA za balík v rámci Slovenskej republiky. Neposielajte tovar na dobierku, Obchodník si v takom prípade vyhradzuje právo neprebrať taký tovar.
V prípade, že ste si vo Formulári zvolili možnosť vyzdvihnutia produktu u vás doma kuriérskou službou, náš pracovník sa vám ozve do 3 pracovných dní s návrhom na ďalší postup.
V prípade, že ste vo Formulári uviedli, že si zaistíte sám zaslanie produktu, zásielku odošlite na korešpondenčnú adresu Obchodníka, a to: VRG Group, s.r.o. – sklad Mlynská 1236 925 53 Pata Telefón: +421 910 633 336 e-mail: objednavky@levinfelin.sk
Produkt musí byť nepoškodený, nepoužívaný a v pôvodnom obale. Nie je možné vrátiť produkt, ktorý bol upravený podľa prianí Kupujúceho.
Po obdržaní vráteného produktu a dôkladnej kontrole, cenu zaplatenú za predmetný produkt vraciame do 14 dní od jeho obdržania. Ak vraciate celú objednávku, vraciame aj náklady na poštovné. V prípade vrátenia časti objednávky po dohode s Obchodníkom poštovné nevraciame. V prípade vyzdvihnutia produktu u vás doma, bude vrátená suma znížená o sumu – 3,90 EUR za balík v rámci Slovenskej republiky.
Ak produkt nespĺňa podmienky na vrátenie (je viditeľne použitý, porušený či nekompletný), pošleme produkt späť na vašu adresu aj so zdôvodnením.
V prípade ďalších otázok Vám radi pomôžem na tel. čísle +421 910 633 336 alebo na e-mailovej adrese objednavky@levinfelin.sk.
POZOR
Neprevzatá zásielka sa nepovažuje za odstúpenie od Kúpnej zmluvy. Pokiaľ zmluva nie je riadne zrušená (napr. odstúpením), je naďalej záväzná. Predávajúci je teda v dobe trvania jej účinnosti povinný Kupujúcemu tovar dodať a Kupujúci má povinnosť ho prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu. V prípade, ak Kupujúci poruší povinnosť prevziať tovar, má Predávajúci nárok na uplatnenie náhrady vzniknutej škody (reálne vzniknutých nákladov na doručenie Kupujúcemu a vrátenia späť Predávajúcemu).
Predávajúci po doručení neprevzatej zásielky upovedomí o tejto skutočnosti prostredníctvom elektronickej pošty Kupujúceho so žiadosťou o informáciu o ďalšom postupe, ktorú je Kupujúci povinný zaslať v lehote 5 dní. Pokiaľ Kupujúci požiada o opätovné doručenie objednaného tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého, ako aj opätovného doručenia tovaru. Pokiaľ Kupujúci požiada o zrušenie objednávky je povinný uhradiť náklady na doručenie Kupujúcemu a vrátenia späť Predávajúcemu, následne bude objednávka STORNOVANÁ.
V prípade, ak Kupujúci neuhradí náklady na doručenie Kupujúcemu a vrátenia späť Predávajúcemu, Predávajúci si môže túto škodu nárokovať v občianskoprávnom konaní.