Ako reklamovať tovar?
Ak sa na vašom zakúpenom tovare v záručnej dobe vyskytne vada, máte zákonné právo túto vadu reklamovať. Na dodaný tovar je Kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru Kupujúcemu. Vada tovaru a nároky vyplývajúce z vady tovaru musia byť uplatnené do konca záručnej doby. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie.
Poškodený tovar pri prevzatí
Pri preberaní zásielky od dopravcu dobre skontrolujte jej obal a rovnako stav výrobku. V prípade zjavne poškodenej zásielky, ju od dopravcu Nepreberajte.
Ak je vaša zásielka po prevzatí poškodená, do 24 hodín od prevzatia nás kontaktujte na e-mail objednavky@levinfelin.sk. Do predmetu uveďte „Poškodená zásielka – číslo objednávky“ a do prílohy pridajte fotky poškodenej zásielky. V prípade nereklamovania poškodenej zásielky do 24 hodín, dopravca reklamáciu neuzná.
Reklamácia tovaru
1. Prosím, vyplňte Formulár nižšie a odošlite alebo si Formulár stiahnite TU a zašlite na e-mailovú adresu objednavky@levinfelin.sk (ako predmet e-mailu zadajte: ,,Reklamácia – číslo objednávky“).
Pozn. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu aj doručením písomnej reklamácie spolu s tovarom a dokladom o kúpe tovaru poštou na korešpondenčnú adresu Predávajúceho, a to VRG Group, s.r.o. – sklad, Mlynská 1236, 925 53 Pata. V tomto prípade je potrebné do balíka pribaliť kópiu daňového dokladu – faktúru a podrobne popísať vadu. Neposielajte tovar na dobierku, Predávajúci si v takom prípade vyhradzuje právo neprebrať taký tovar.
V prípade ďalších otázok Vám radi pomôžem na tel. čísle +421 910 633 336 alebo na e-mailovej adrese objednavky@levinfelin.sk.
Prihlás sa na odber nášho newslettera a neujde ti žiadna novinka ani akcia!