Poškodený tovar pri prevzatí

1. Neprevzatá zásielka

Pri prevzatí zásielky od dopravcu riadne skontrolujte jej obal a rovnako aj stav tovaru. V prípade zjavne poškodenej zásielky ju od dopravcu nepreberajte.

2. Prevzatá zásielka

Pokiaľ je vaša zásielka po prevzatí poškodená, do 24 hodín od prevzatia nás kontaktujte na e-mailovej adrese objednávky@levinfelin.sk. Do predmetu uveďte „Poškodená zásielka – číslo objednávky“ a do prílohy pridajte fotky poškodenej zásielky. V prípade, že nereklamujete zásielku do 24 hodín, dopravca reklamáciu neuzná.

Prihláste sa k odberu noviniek a získajte 5% zľavu na vašu prvú objednávku
Nové produkty, nápady, články a akcie, nezmeškajte nič, čo by vás mohlo zaujímať
logo small footer
© LevinFelin 2022